Klacht: Rotte vis

op 20 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik,heb vorige week dinsdag 6/9/2016 paling besteld in AKersloot.

Deze werd pas vrijdag 9/9/2016 geleverd. De vis werd natuurlijk héél warm geleverd en ik heb terug laten sturen. Het personeel van post.nl mag die zelf op eten en ziek worden.

Dit niet de eerste keer. In december kwam de vis vier dagen later pas aan.

IK verwacht morgen de laatste levering, Indien die ook te laat komt, schrap ik post.nl uit mijn lijstje.

Gewenste Oplossing:

Gewoon zoals afgesproken op tijd leveren. E
n een beetje opletten. Dacht u misschien verse vis een paar dagen later te kunnen leveren?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 september 2016 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Girard,
Wat vervelend te vernemen dat uw zending later is aangekomen dan verwacht. Uiteraard excuses voor het ontstane ongemak. Graag informeer ik u hierover.
De verwachte overkomstduur voor zendingen naar België is rond de 1 tot 3 werkdagen. Dit is echter geen garantie. Het pakket kan vertraging oplopen tijdens het verwerkingsproces.
In dit geval begrijp ik dat het 6 september is verzonden en op 9 september is afgeleverd. Ik begrijp dat het voor u erg vervelend moet zijn dat de inhoud niet meer vers is. Hiervoor wil ik u verwijzen naar de afzender.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door geenidioot