Klacht: rot bezorger!!

kimvh1999 op 19 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Meneer … Aras (pakketbezorger ingehuurd vanuit Postnl) bezorgt bijna nooit de pakketjes, dan geen zin om naar boven toe te lopen (we wonen in een appartementencomplex) dan word ons pakket gewoon gedumpt ergens beneden bij de ingang, dan zouden wij niet thuis zijn terwijl we de hele dag thuis waren, pakket zou worden geweigerd door ons? terwijl we pakketten van ons nooit weigeren!

Echt…. belachelijk dat postnl!!!!!

Wanneer postnl eens mensen met hersenen gaan aannemen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik snap inderdaad dat dit niet de gewenste situatie is en ben het helemaal met u eens. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de Track Trace code van uw pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 19 december 2019 om 11:40 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

kimvh1999

Heeft op 19 december 2019 om 11:45 geantwoord

ik had nog niet eens de tijd gehad om te reageren. ik loop stage, ik studeer e.d

Alle klachten die gemeld zijn door kimvh1999