Klacht: Oven kapot, Roompot doet niks om een oplossing te vinden

Cindy op 18 oktober 2021 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

8 pers huisje in nieuwvliet- bad.
I’m te beginnen, de kwaliteit van de keukenapparatuur is matig. De afzuigkap rammelt, de manden op wielen van de vaatwasser zijn niet stevig, en de oven is kapot, valt telkens uit.
Defecte oven op zaterdag gemeld, zaterdag middag kwam iemand van de technische dienst langs: printplaat kapot, moeten we zelf terug naar de receptie om te kijken wat voor een oplossing ze bieden.
Op zondag dat gedaan: de dame van de receptie kon niks doen, ze moest eerst met de manager overleggen. Serieus? Heb je daar geen standaard procedure voor?! Later in de avond belde ze mij dat monteurs de volgende dag zouden komen. Maar ze heeft drie keer erbij vermeld dat spoedgevallen zoals brand of wateroverlast voorrang hebben. Haar manier om zich af te dekken mochten ze niet komen.
Maandag zijn ze inderdaad niet gekomen. Ik zit nog op het park, en ga straks weer langs de receptie. Maar ik vind het al een klacht waard allemaal. In een 8 pers huisje zonder combi magnetron zitten in een stuk minder comfortabel, en het is puzzelen om eten te maken.

Gewenste Oplossing:

Vouchers voor broodjes tijdens het verblijf nog, or 50 euro geld terug na het verblijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roompot

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roompot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy