Klacht: Ronduit belachelijk!

op 05 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij hebben begin Augustus het abbonement bellen/internetten/tv besteld bij Tele2, was een aanbieding met een gratis Decoder!
Dit zou in week 39 afgeleverd worden is ons toen gemeld, in eens hoorden wij in week 38 dat door een groot succes de decoders op waren dus dat er in week 39 geen decoder voor de tv werd geleverd, maar wel dat wij internet en bellen kregen! ze hebben ons toen als aanbieding gedaan dat wij het hele jaar niks meer hoeven te betalen voor het abbonement en dat wij als compensatie KPN digitenne kregen!Nu hebben wij dat geaccepteerd omdat wij toch de andere dingen wel zouden krijgen!
nu is het week 39 en zou de rest op de donderdag/vrijdag afgeleverd zijn zoals op de website terug te vinden was met de inlogcode! nu was in 1x op vrijdag de status verandert, en toen hebben wij een belletje gepleegd naar tele2 van wat er aan de hand is/was! nu kregen wij als antwoord dat alles pas eind oktober geleverd gaat worden inplaatst van week 39! dus zo in 1x wordt alles maar even een maand uitgesteld en we kregen als antwoordt dat we gewoon pech hebben! Ronduit belachelijk!

klacht is dat ik het zeer slecht vindt van op de manier dat tele2 met zijn toekomstige klanten omgaat!

sowiezo stoppen met de reclame die ze maken op radio/tv, want die kunnen ze toch niet nakomen!

en oplossing hoef ik niet meer, heb alles gecanccelled en ben naar een bedrijf gegaan die wel klantvriendelijk is en zijn acties nakomt (hulde aan KPN)

Heeft op 06 oktober 2011 om 07:17 geantwoord

Dit is net zoals ze al aan de telefoon deden, het kan hun helemaal niks schelen over hoe en wat! ze behandelen de klanten gewoon zeer slecht! klant vriendelijk zijn ze zeer zeker niet!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 06 oktober 2011 om 09:00 geantwoord

De klant heeft inmiddels opgezegd en Tele2 kan op dit moment dus niets meer voor de klant betekenen hierin.

Alle klachten die gemeld zijn door roelmeinte