Klacht: Rolstoelbus gekocht met defecte automaat

op 26 juli 2017 over Ensing Car Rental in de categorie Autoverhuur

Ensing B.V. bied via marktplaats diverse rolstoelbussen aan. Voor ons leek er een ideale bus bij te zitten. Helaas, kuren met de automaat bak waren er snel. Dit gemeld, en communicatie is moeilijk op gang te krijgen. Reageert nagenoeg niet, en als er een antwoord komt heb je er niets aan. Hebben er al diverse keren mee bij onze garage gestaan, met oplopende kosten in de honderden euro’s die ons tijdelijk van het probleem af helpen. Echter zijn de kosten van herstel 1500-2000 euro als alles gewoon los te krijgen is voor herstel, iets wat wij niet zo hebben liggen. Wel zitten we dus met een miskoop en een garagebedrijf niet dus alleen maar wil verkopen en niet wil oplossen.

Wij zijn blij dat de ANWB ons van uit het zuiden van het land terug heeft gebracht naar het Noorden, en hier ons mee tegemoet is gekomen omdat we al veel gedonder met de bus hebben gehad.

Wij zijn tevreden als er eens een goede communicatie komt en dat het probleem met de automaat opgelost wordt.. Of neem de bus terug voor het geen waarvoor wij het gekocht hebben.

Wij willen niet, dat wij zelf alleen maar contact op moeten nemen, en dan moeten horen \"ik zoek het uit\" of \"ik laat het even weten\". Wij hebben namelijk nog steeds geen antwoorden. Wij willen een goede betrouwbare bus. Wij zijn hier afhankelijk van en kunnen niet zomaar met het OV! Sta de verkoop van uw auto\'s stil bij het doelgroep. Wij zien graag uw oplossing, eens van uw kant.

Alle klachten die gemeld zijn door KNJ-Drenthe