Klacht: ROLGORDIJN

op 02 augustus 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb 2 rolgordijnen gekocht bij jullie die ik vandaag heb opgehaald bij jullie en het is de verkeerde kleur ze zijn speciaal op maat gemaakt ik wil dat dit zo snel mogelijk in orde gemaakt worden ik heb hiervoor meer dan 400 betaald!!!!! IK wil dat er morgen met mij contact wordt opgenomen

de juiste kleur en maat van de rolgordijn zoals ik hem besteld had en zo snel mogelijk!!!!!!

Heeft op 03 augustus 2011 om 13:14 geantwoord

Ik ben vandaag langs geweest en het was inderdaad de verkeerde kleur ik krijg binnen nu en 2 weken een nieuwe rolgordijn! Klacht is gelukkig opgelost. Bedankt!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 03 augustus 2011 om 15:03 geantwoord

Om te kunnen nagaan wat er aan de hand is geweest en hoe wij de klant kunnen helpen, hebben wij de klant verzocht om de klacht te melden in het filiaal van aankoop. De medewerkers van het filiaal zullen de klacht verder in behandeling nemen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Leen Bakker beoordeeld.

Bericht van Leen Bakker

11 maanden geleden - Beste klachtmelder, wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht. Met vriendelijke groet, Marco Houthuijzen Klantenservice Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door cleo83