Klacht: ROLGORDIJN

op 02 augustus 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 rolgordijnen gekocht bij jullie die ik vandaag heb opgehaald bij jullie en het is de verkeerde kleur ze zijn speciaal op maat gemaakt ik wil dat dit zo snel mogelijk in orde gemaakt worden ik heb hiervoor meer dan 400 betaald!!!!! IK wil dat er morgen met mij contact wordt opgenomen

Gewenste Oplossing:

de juiste kleur en maat van de rolgordijn zoals ik hem besteld had en zo snel mogelijk!!!!!!

Heeft op 03 augustus 2011 om 13:14 geantwoord

Ik ben vandaag langs geweest en het was inderdaad de verkeerde kleur ik krijg binnen nu en 2 weken een nieuwe rolgordijn! Klacht is gelukkig opgelost. Bedankt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 03 augustus 2011 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Om te kunnen nagaan wat er aan de hand is geweest en hoe wij de klant kunnen helpen, hebben wij de klant verzocht om de klacht te melden in het filiaal van aankoop. De medewerkers van het filiaal zullen de klacht verder in behandeling nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Leen Bakker beoordeeld.

Bericht van Leen Bakker

11 maanden geleden - Beste klachtmelder, wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht. Met vriendelijke groet, Marco Houthuijzen Klantenservice Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door cleo83