Klacht: partij voor de vrijheid van…

antongroeneveld op 29 mei 2024 over Rochdale in de categorie Woningcorporaties

niet alleen met name rochdale inzake niet alleen met name navolgend inhoudelijk

in mei 2024 liet u mij weten dat u mij een inkomensafhankelijke huurverhoging geeft en u wilt mijn huur vanaf juli verhogen van €000,00 naar €000,00

ik maak bezwaar tegen de huurverhoging omdat

u mij geen bewijs van de belastingdienst over mijn inkomen heeft gestuurd en u niet alleen inkomen meetelt die niet bij mij woont – wonen en u de huur – in verstreken tijdspanne – met een te hoog bedrag verhoogt – heeft

om deze reden en de eigenrichting van niet alleen met name rochdale onderbouwd met niet alleen met name beledigen met perverteren door niet alleen met name ggd ggz kerk is de huurverhoging niet toegestaan en hoef ik die niet te betalen en blijf ik de oude huurprijs betalen en binnen 7 dagen uw schriftelijke reactie ontvangen is niet teveel gevraagd

groet anton johannes groeneveld

navraag wederhoor bij niet alleen de belastingdienst word gehonoreerd met contactverboden en met name rochdale laat inzake inhoudelijk verstek gaan en reageert met inhoudelijk en met mond op mond reclame in de openbare ruimte

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rochdale

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rochdale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door antongroeneveld