Klacht: Rob

op 28 januari 2011 over IMBN in de categorie Internet Diensten

Bij deze wil ik u uitleggen hoe het allemaal in zijn werk is gegaan.
Ik ben ergens in november 2010 gebeld door een mevrouw Klein met de mededeling dat ik
een jaar lang gratis in een bedrijven database heb gestaan ik zelf ben me daar nooit van bewust geweest. Ik heb daar ook nooit voor getekend of een enkel schrijven van gehad . Deze mevrouw vroeg mij of ik nog een vermelding voor de volgende periode wilden . Het eerst wat ik altijd vraag als iemand mij belt met zo een verzoek of dat gratis is en als dat niet zo is dat ik daar dan geen gebruik van maak . Na een paar dagen belden ze weer op met het verzoek om een formulier terug te sturen . Dit formulier zou ze per email naar mij toesturen . Ik heb daar niet meteen opgereageerd ze belde later weer dat ik het echt direct terug moest sturen om dat ik anders een factuur zou ontvangen .U kunt zien aan de datums op de formulieren dat zei mij meerdere keren benadert heeft om het formulier maar terug te sturen . Ik heb haar nog gevraagd of ze dit wel zeker wist want er stond een andere datum op en de tekst kwam niet overeen met dat gene wat ze vertelde . Zij antwoorden mij dat het zeker terug gestuurd moest worden want het woord geen dat in de brief stond hield in dat ik het direct zou stoppen .
Ze zij dat ik het ook meteen per fax moest doen ik zij haar dat wij geen fax hebben dan kon ik het ook scannen . Ik heb haar voor dat ik het terug stuurden nog een keer gebeld of het echt zo goed was . Zij antwoorden dat het echt zo goed was .

Nu tot mijn verbazing krijg ik een Factuur toegestuurd . Ik heb contact gezocht met het bedrijf maar deze vertelde mij dat ik getekend heb voor een nieuwe periode . Ik heb mijn verhaal verteld en zij kwamen met een oplossing om dan maar viermaanden te betalen 400,-. Ik heb daar op geantwoord dat ik eventueel met pijn in mijn hart € 200,- wilde betalen om van hun oplichters praktijken af te wezen . Hier zijn zij niet akkoord mee gegaan. Ook heb ik hun gemeld dat de Naams vermelding helemaal geen firmanaam is maar een familie naam .
meld je ook aan bij het steunpunt acquisitie fraude

Gewenste oplossing

Ik ga niet betalen laat maar voor het gerecht komen
een colletieven recht zaak zou mooi wezen .

Alle klachten die gemeld zijn door rebo