Klacht: Het niet leveren van een dakkapel

op 12 oktober 2019 over RM Brink Dakkapellen in de categorie Handelsondernemeing

In oktober 2018 is de Heer RM Brink bij ons geweest voor het maken van een dakkapel. Kwam heel sympathiek over, dus gunde wij hem de klus. Moesten wel aanbetalen 2200 euro. In maart 2019 zou het dakkapel geplaast worden, ging niet door, het waaide te hard, afspraak naar 8 April, ging niet door wegens prive omstandigheden, afspraak naar 23 April, ging niet door, door sluiting bedrijf, afspraak naar 20 mei ging niet door, geen Kraan aanwezig, verzet naar 21 mei, ging niet door, het dakkapel was niet compleet naar 3 juni.
Opdacht geannuleerd en overeengekomen dat na aftrek van gemaakte kosten de rest teruggestort zou worden. Dat is tot op heden, na vele malen bellen en mailen niet gebeurd, Verdere stappen worden ondernomen. Ga niet in zee met dit bedrijf, je wordt opgelicht.

Als de Heer RM Brink het afgesproken bedrag terug betaald en stops met deze praktijken

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RM Brink Dakkapellen

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RM Brink Dakkapellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bartelsbeppie@gmail.com