Klacht: Retourneren

op 16 mei 2018 over River Island in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een bestelling gedaan op River Island, het is netjes geleverd en je kunt vanuit Nederland betalen met Ideal, aangezien ik niet in het bezit ben van een creditcard. Toen ik het pakket wilde retourneren heb ik de retoursticker erop gedaan die wordt meegezonden met het retourformulier, bij het dpd post punt werd verteld dat je zelf nog een extra verzendsticker aan moet maken, toen ik dit thuis deed bleek dat je alleen kan betalen voor een retour met creditcard, klantenservice gebeld, wordt verteld dat je een andere betaalmogelijkheid moet kiezen maar dat is allemaal voor een creditcard. Nu zit ik met een bestelling van €60 die ik niet kan retourneren.

Ik ben tevreden als ze dit zouden aanpassen en ik mijn geld terug kan krijgen, dit vind ik zonde van mijn geld. Ik hoop op een tegemoet koming en ik alsnog mijn geld terug kan krijgen.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over River Island

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over River Island nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessie van den Boom