Klacht: Risicovol rijgedrag

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de Nieuwendammerkade, Amsterdam parkeerde ik en was bezig mijn twee kleinkinderen (een peuter van 2 jaar en een baby van een half jaar) uit de auto te halen. Een vrachtauto van DHL kwam met een noodgang aan scheuren, op de weg is een snelheid van 30 km van toepassing. Ik gaf wanhopig een sein vaart te minderen. Kon nog net opzij gaan, De vrachtauto gaf als beloning extra gas. Wij kwamen met de schrik vrij. Ik was allereerst ontzettend geschrokken, daarna boos. Hoe is het mogelijk dat een bestuurder van een dergelijke zware auto het risico neemt een oma en twee kleine kinderen dood te rijden.

Gewenste Oplossing:

als DHL zijn chauffeurs leert rustig te rijden in gebieden waar duidelijk een 30 km zone is, die snelheid is niet voor niets ingesteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat goed dat u naar deze nare ervaring direct contact met ons opneemt. Uiteraard betreuren wij de ervaring die u heeft gehad. Dit rijgedrag is zeker niet wat wij van onze bezorger verwachten. Graag wil ik u klacht in behandeling nemen. Heeft u het kenteken kunnen noteren? Kunt u anders aangeven wanneer en hoe laat dit voorval heeft plaatsgevonden? Dan zorg ik dat uw klacht bij het juiste depot terecht komt. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Yvonne Priem

9 maanden geleden - Goedemiddag, Dank u voor uw reactie op mijn klacht. Ik heb helaas geen kenteken kunnen opnemen, het ging iets te snel. Het was een vrij grote wagen van DHL. Het was op donderdag 21 december om ongeveer kwart voor 5. Voor mijn ark, Nieuwendammerkade 11,Amsterdam. Bij voorbaat dank, Met vriendelijke groet, Yvonne Priem

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Uw klacht is verder in behandeling genomen. Dit zal verder met de chauffeur worden besproken. Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier helpt u ons onze dienstverlening te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare en klantenservice

Heeft op 28 december 2017 om 00:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Priem