Klacht: Ring zat niet in pakket

Amber Oost op 26 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een ring besteld via wish en die is per brief aangekomen alleen de ring zat er niet in. ik heb deze direct aangepakt van de bezorger en zag gelijk dat deze dus kapotgetrokken en gescheurd was. ik heb de postbezorger aangesproken maar die wist het ook niet.

ik ben zeer ontevreden hierover want ik heb al lang moeten wachten en dan is dit een behoorlijke teleurstelling en ook een deuk in het vertrouwen hoe er met pakketjes word omgegaan.

Wanneer ik de ring terug krijg of een schade vergoeding ontvang.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 februari 2021 om 14:04 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u deze zending beschadigd heeft ontvangen en dat deze ring hieruit ontbreekt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Het is bij briefpost echter niet te achterhalen waar de schade is ontstaan en een onderzoek is niet mogelijk. Briefpost is tevens niet verzekerd bij schade of verlies. Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar deze melding komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. Voor een verdere oplossing adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Amber Oost