Klacht: rijsteil en doorrijden na op knop te drukken

op 30 juni 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag, 30 juni 2016 reed ik met lijn 5 van 8:40uur tot aan Maasdomein. Ik had op tijd gedrukt om uit te stappen bij Maasdomein, echter de buschauffeur reed door. Toen ik aangaf dat hij zou moeten stoppen, gaf de chauffeur aan dat ik niet op tijd had gedrukt en dat hij niet meer kon stoppen. Ik moest toen bij de eerstvolgende bushalte uitstappen en de bus terug pakken naar Maasdomein. Dat heb ik niet kunnen doen omdat ik dan te laat op mijn werk zou komen. Ik had bij Maasdomein belangrijke post moeten ophalen dat dus niet is gelukt.

Tevens wil ik graag melden dat de bussen veel te wild rijden, waardoor ik soms niet meer in durf te stappen omdat ik er angstig van wordt. Er wordt geen rekening gehouden met mensen die instappen en nog niet zitten terwijl de bus al gaat rijden. De bussen rijden extra hard om de vertrektijden te kunnen redden.

Ik zou tevreden zijn als de buschauffeurs rustiger zouden rijden en niet de klant de schuld geven omdat er te laat is gedrukt terwijl dat niet het geval is.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eeg Houben