Klacht: Rijst van Tikka Masala (chef select)na gewijzigde verpakkingsvorm verslechterd

op 19 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de aangepaste verpakking van bovengenoemd product is de rijst gewoon niet lekker, grote klonten, lijkt niet gaar, zeker niet zoals het hoort.
Deze ervaring heb ik (al twee keer) sinds de nwe verpakking ( waren eerder ronde bakken nu rechthoekig, maar daar kan niet aan liggen lijkt mij).
Ik hoop dat dit verholpen kan worden. Smaakt normaliter prima. Met vr gr Wilko Poeste

Gewenste Oplossing:

Als de Tikka Masala weer smaakt als vanouds en ik terugkoppeling krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 juni 2017 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lidl 2017