Klacht: rijgedrag en bedrijging

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik reed op mijn scooter op het oosteinde richting Wateringen op het fietspad, de DHL bus met kenteken V-638-HS reed naast mij en kwam iedere keer naar rechts ik zag in zijn spiegel dat hij op zijn telefoon zat. Een stukje verder zat hij bijna tegen mij aan en van schrik toeterde ik en gaf een schop tegen de zijkant van zijn bus op de zwarte stootstrip. Een stukje verder stopte ik en ging de vape-store in,in Wateringen. De heer had zijn bus neergezet en stond mij te filmen of te fotograferen ik ging naar buiten en sprak hem aan op zijn rijgedrag, de heer begon gelijk met bedreigen en zei kijk is naar mijn deur ,dat heb jij gedaan. Ik begon te lachen en zei : met mijn schoen zeker de hele zijkant zat onder de schade hij begon te bellen en zei ik bel de politie ik zei :dan wachten we daarop en opeens kwam hij heel dicht op me staan en zei ik sla je knker tanden eruit waarop ik zei moet je doen is hele goede reclame voor het bedrijf ik ging de winkel weer in en zij hem ik wacht wel af waarop hij mijn zadel spiegels en windscherm onder spuugde en reed weg.

zit niet te wachten op excuses maar wilde dit wel even melden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 12:52 geantwoord

Goedemiddag,

Ik bied u meteen onze excuses aan, want dit soort gedrag is natuurlijk absoluut niet toelaatbaar. Ik ga hier ook melding van maken bij de CityHub manager en ik zal uw verhaal zo duidelijk mogelijk weergeven.

Tevens moeten onze bezorgers zich ook netjes aan de verkeersregels houden en is bellen onder het rijden ook ten strengste verboden.

Bedankt voor uw melding!

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RvdKooij