Klacht: Rijgedrag DHL

Stefanbio op 08 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een kwartier geleden (07-10-2020 16.39) reed ik op de Aziëweg richting Briandlaan in Haarlem. Ik reed netjes 50 maar een DHL busje kwam mij links over de busstrook inhalen met een snelheid waar je U tegen zegt, en was daarbij ook luidruchtig aan het toeteren. Er waren mensen aan het oversteken bij een naderend stoplicht waar het busje nog maar net voor kon stoppen. Ik klim niet snel in de pen maar dit was ronduit onbeschoft zo in de bebouwde kom. Het kenteken van de bus is VG-918-D.

Ik hoop dat de desbetreffende chauffeur hier op zijn minst streng over wordt aangesproken maar dit had veel erger kunnen aflopen..

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 oktober 2020 om 12:14 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht, helaas kon ik op basis van dit kenteken geen bezorger in ons systeem vinden. Zonder de gegevens van de bezorger kan ik deze klacht helaas niet doorzetten. Uiteraard horen onze bezorgers zich gewoon aan de verkeersregels te horen dus dit is ook zeker niet de bedoeling. Ik ga er vanuit dat het niet opnieuw gebeurt.

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Stefanbio

Heeft op 12 oktober 2020 om 14:17 geantwoord

Het betreft duidelijk een DHL bus en ik heb een foto gemaakt van de bus en het kenteken. Dit moet toch te achterhalen zijn...

Alle klachten die gemeld zijn door Stefanbio