Klacht: Rijgedrag DHL bezorger

op 28 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer, mevrouw,

Hedenmiddag heb ik een bijzonder negatieve ervaring met één van uw collega’s op de weg gehad. Dit voorval vond plaats rond 17.55 uur op de kruising tussen de Oudelandselaan en Stationssingel te Berkel en Rodenrijs.

Normaal ben ik niet zo van het in contact treden met een firma maar deze collega overtreedt alle regels van fatsoen.

Uw collega, rijdende in een gele DHL bus met kenteken V-067-JP presteerde het om looi hard een kruising op te vliegen, over een druk fietspad heen, via de middengeleider om mijn baan te komen. Ik kwam, op een nat wegdek, met 50-55 km per uur aanrijden. Uw collega heeft mij absoluut gezien maar bewust gekozen om deze manoeuvre te maken! Om een ongeluk te voorkomen heb ik met slippende banden, en met een gordel die vast schoot, erger voorkomen.

Mijn onvrede heb ik middels claxonneren geuit. Uw collega presteerde het vervolgens om het pesterijtje af te maken door bewust 20-25 km per uur te gaan rijden ipv de toe gestaande 50 km per uur. Arrogant, ongepast en gevaarlijk. Een excuus zou eerder op z’n plaats fijn. Fouten maken doen we allemaal maar treiteren is geen visitekaartje.

Dit is absoluut geen reclame voor uw firma. Ik zal in het vervolg rekening houden middels welke firma in mijn pakket laat bezorgen. Uw collega komt, met dit rijgedrag, niet meer bij mij in de buurt.

MvG,
Mark de Koning

Excuus van de bestuurder

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 december 2017 om 14:51 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat u een slechte ervaring heeft met een van onze chauffeurs. Bedankt dat u dit graag bij ons meldt. Uw klacht is doorgezet naar het desbetreffende depot. Zij zullen dit verder oppakken.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mark de Ko.