Klacht: Rijgedrag bezorgers

op 17 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We wonen de wijk karmijn winssen 30 km zone
Heel het dorp.
Jullie busjes rijden als gekken langs de woningen
Waar kinderen spelen.
Vooral oneplus busjes. En zzpers.
Als je aan spreekt worden ze geïrriteerd op de pik getrapt.
Zit een Hollandse chauffeur bjj die is de enigste die netjes rijdt de rest is om te huilen.
Volgende keer lossen we het als wijk samen op als het niet verandert

En nog iets ze lopen door de voortuinen heen van huis na huis ook onbeschoft

Als ze rustig rijden en normaal gedrag vertonen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 juni 2021 om 18:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het rijgedrag van onze bezorgers in uw wijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:

- uw huisnummer;
- uw telefoonnummer;
- wanneer en hoe lang dit al plaatsvindt;
- eventueel een Track Trace code van een pakket dat een van deze bezorgers is komen brengen (dit helpt met het vaststellen van de bezorger in kwestie).

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. Aangezien er via deze website geen privéberichten kunnen worden verstuurd, dien ik u te vragen via een ander kanaal contact op te nemen met onze klantenservice. Dit is mogelijk via Facebook, Twitter of een van de kanalen op www.postnl.nl/klantenservice.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hermsen91