Klacht: Rijgedrag

op 12 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 11092018 rond 20.00u kwam op het tournooiveld in Geldrop, bij een wegversmalling, waar ík voorang zou moeten hebben, een bus van DHL wel zo snoeihard aangereden! Zonder enige intentie om af te remmen en ik dus vol in de ankers moest! Het ging te snel om een nummerbord te noteren, maar er rijdt een koerier van jullie rond die levensmoe is! Dit is onacceptabel, want zit nog angstig op de bank! Ik weet niet wat jullie uit willen stralen, maar ik neem aan dat jullie zulke mensen niet in dienst willen hebben!

Als deze heer wordt ontslagen!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 september 2018 om 12:09 geantwoord

Beste heer Louwers,

Mijn excuses voor deze gevaarlijke rijstijl van deze chauffeur. Ik ga kijken of de depothouder kan achterhalen wie daar gisteren gereden heeft.

Wij verwachten dat de chauffeurs zich netjes aan de geldende verkeersregels houden en dit lijkt mij inderdaad een gevaarlijke overtreding daarvan.

Ik bied u mijn oprechte verontschuldigingen aan en zorg ervoor dat navraag gedaan wordt op het depot.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Blouwers