Klacht: Rij gedrag DHL busje

[email protected] op 05 april 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 April 2018, Doetinchem.
Rond 15.00 reed er vanaf het centrum tot aan de wijk de huet een DHL busje achter ons. Zijn rij gedrag van niet normaal. Bumperkleven, toeteren bij OPENSTAANDE brug en ook toeteren bij een zeebrapad waar een oude mevrouw die moeilijk kon lopen moest oversteken. Dit is serieus associaal gedrag en gevaarlijk.

Nou nog 1x rijles nemen die gozer

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Dit soort rijgedrag is inderdaad onacceptabel en hiervoor namens DHL Excuses. Heeft u wellicht meer informatie over de wagen Wellicht een kentekennummer (of gedeelte) of wagennummer. Dan kunnen wij ervoor zorgdragen dat de klacht bij zijn leidinggevende terecht komt. Met vriendelijke groet, Lea DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Het enige wat ik weet is dat het een man was van ongeveer 30 jaar en dat hij rond 15 uur op de platteburgstraat reed. Kenteken reed hij te snel voorbij. Het busje was niet jullie grote bus, maar een slag kleiner. Groetjes Sharon

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 april 2018 om 13:58 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend jammer dat u het kenteken niet heeft kunnen registreren. Hiermee kan ik er voor zorgen dat uw klacht bij het juist depot terecht komt. Ik wil u bedanken voor uw klacht, op deze manier helpt u ons onze dienstverlening te verbeteren. Mocht er onverhoopt nogmaals een klacht ontstaan horen wij het graag.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door