Klacht: Rij gedrag chauffeur

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Van morgen zag ik vanuit mijn woonkamer aan de Andreas schelfhoutrade, een chauffeur met busje van post nl
met een behoorlijk snelheid voor bij rijden. Van middag gebeurde dat weer , maar toen was ik aan de voorkant , vervolgens stond in het voorbij rijden , dat zijn achterdeur open stond en er 2 pakjes uit vielen.
Die ik op dit moment in bezit heb. Kunt u de chauffeur hier op aanspreken en de pakjes bij mijn ophalen.ps men hoort met gepaste snelheid in onze straat te rijden. Vanwege de kleine kinderen.

Als uw medewerker zijn rijgedrag aan past.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Hoogenboezem, Uit uw bericht begrijp ik dat de pakketbezorger zich niet aan de verkeersregels hield en dat de achterdeur van zijn bestelbus niet gesloten was, waardoor twee pakketten uit de bestelbus vielen. De pakketbezorger heeft zo te horen absoluut niet goed gehandeld en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht. Ten eerste wil ik u bedanken voor uw eerlijke vindmelding. Ik wil er graag voor zorgen dat een pakketbezorger de twee pakketten op komt halen, zodat deze pakketten alsnog goed bezorgd kunnen worden. Kunt u mij de Track&Trace-codes van de pakketten sturen? Deze codes beginnen met 3S en staan op de verpakking. Aan de hand van deze informatie kan ik u verder helpen. Ook wil ik er graag voor zorgen dat de chauffeur wordt aangesproken op zijn rijgedrag. Net als iedere verkeersdeelnemer dient een pakketbezorger zich aan de verkeersregels te houden. Rond welke tijdstip zag u dat de bezorger te snel langs reed en de achterdeur open had gelaten? Kunt u een inschatting maken hoe hard hij reed? Wat is de snelheidslimiet in uw straat? Ik ontvang graag uw reactie, zodat ik u verder kan helpen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht ghoogenboezem53@icloud.com

1 maand geleden - De reactie van u is wel wat aan de late kant . Inmiddels al een week. De 2 pakjes heb ik al inmiddels al bij het post agentschap aan Picasso passage ingeleverd .de tijd in de ochtend was waarschijnlijk tussen 9 en 11uur. In de middag tussen 15.00 uur en16.00 uur. De snelheidslimiet in mijn straat is 30 km. Hoe hard hij reed zal tussen de 40 of 45 km zijn geweest, wat anders verliest je de pakjes niet Met de vriendelijke groet G Hoogenboezem

Heeft op 06 oktober 2017 om 12:22 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Hoogenboezem,

Hartelijk dank voor uw reactie en excuses voor mijn late reactie. Wij reageren op onze klachtenfora gemiddeld gezien binnen een week. Via de directe kanalen van de klantenservice, te vinden via de website www.postnl.nl, kunt u sneller een reactie verwachten.

Ik ben blij om te horen dat u de pakketten bij een postagentschap heeft gebracht, zodat de pakketten alsnog op het juiste adres terecht zullen komen.

Ik moet u teleurstellen wat betreft het indienen van een klacht over het rijgedrag van de chauffeur. Dit is niet mogelijk. Wij hebben duizenden pakketbezorgers in dienst en alleen wanneer u een kenteken of Track&Trace-code van een pakket kunt noemen, kan er uitgezocht worden welke bezorger in deze bestelbus reed. Het spijt me dat ik u hiermee niet van dienst kunt zijn. Ik hoop niet dat het nodig zal zijn, maar mocht het in de toekomst toch gebeuren dat een chauffeur zich niet aan de verkeersregels houdt, hoor ik graag van u met de benodigde gegevens.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door ghoogenboezem53@icloud.com