Klacht: Tandarts Rierink Ede.

op 08 mei 2011 over Rierink Tandartsen in de categorie Artsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze tandarts geregeld bezocht(dan was hij bezig),
gemaild, gebeld etc. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen en zit met een deurwaarder van 2600 euro. phhfff Dit kan toch niet.

Gewenste oplossing

Ik heb al verschillende malen in het afgelopen 2 jaar contact proberen op te zoeken, ik

ben een paar keer langs geweest en heb u geregeld gemaild. Graag wil ik een afspraak maken om
tot een paar dingen een oplossing te vinden. Dit is alleen omdat ik het er niet eens ben hoe ik
door jullie tussenpersoon die de facturen verstuurd na behandeling bij u,
met mij te werk is gegaan. Ik heb al verschillende instanties en mensen hierover gesproken en zij
adviseren mij contact op te zoeken. Ik heb van jullie facturen een betalingsregeling aangevraagd, omdat de totale som rond de 1100 euro bleek wat ik niet verwacht had.
Gezien dit een normale methode is, ben ik er niet mee eens, dat mij een betalingsregeling geweigerd wordt en ik met de gebakken peren zit.
Ik heb het ook vaak genoeg gevraagd aan DFA, dus heb ik de moeite gedaan om bij deze instantie wat te regelen.
Wat kan ik nog meer doen?

Met vriendelijke groet,

MN Abdelah Ali

Alle klachten die gemeld zijn door moi1