Klacht: Return Saunapark

op 06 juli 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Onderstaande mail heb ik verzonden aan Social Deal:

Geachte heer / mevrouw,

Middels deze mail wil ik een klacht indienen over de wijze waarop via uw site het Return Saunapark te Bruggen enige tijd geleden is aangeboden.

Op uw site stond een welness dag aangeboden wat bestond uit sauna`s, bubbelbad, zwembad etc.

Op basis van bovengenoemde punten heb ik besloten om 2 vouchers te kopen voor in totaal 2 personen, in totaliteit €25,-

Op 17 juni 2016 ben ik met nog 1 persoon bij Return Saunapark te Bruggen geweest.

Aldaar kwamen wij in een ontvangstruimte waarbij erg onduidelijkheid was hoe alles in zijn werk ging, ondanks dat ik meerdere malen vragen heb gesteld en de Duitse taal vloeiend spreek.

Wij ( de 2 personen ) hebben ons omgekleed in badkleding en ons richting het pand begeven.

Allereerst schrokken we ons erg, aangezien andere gasten door het gehele park zonder badkleding liepen.

Het stond niet aangegeven op uw site dat uw aangeboden locatie zonder badkleding betreft.

Hierdoor zijn wij na een half uur al vertrokken, aangezien er meerdere oudere personen liepen van een bovengemiddeld gewicht.

Tevens zou er een zwembad aanwezig zijn.

Nadat het gevraagd te hebben waar het zwembad zou zijn, kreeg ik te horen dat het zwembad enkel in de zomer beschikbaar is.

Het zwembad ligt buiten in een tuin en wordt niet verwarmd.
Ook dit stond niet weergegeven op uw site.

Vele vouchers heb ik al via uw bedrijf gekocht ( ook via een ander account ) en ben ik altijd erg tevreden over geweest.

Echter is in deze situatie doordat er geen reëel beeld is gegeven via uw site, niet aan mijn verwachting voldaan.

Hopende op een gepaste oplossing.

Rob Keijsers

Hierop kreeg ik een reactie dat ze het erg vervelend vonden, maar niet aansprakelijk te zijn voor het probleem. Als troost kreeg ik een tegoed van 2,50 op mijn account bijgeschreven, terwijl de vouchers 12,50 per stuk hebben gekost. Tevens via een mail aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben. Ik heb aangegeven dat ik niet verwacht dat het gehele bedrag wordt gegeven, maar de helft een redelijk bedrag vindt, in plaats van de 2,50. Wederom word ik verwezen naar het Return Saunapark. Hier heb ik contact mee proberen te leggen, maar echter zonder resultaat. Ik ben van mening dat Social Deal verantwoordelijk is voor wat het bedrijf op zijn site aanbiedt. Echter denkt Social Deal hier anders over. Ik vind het buiten abnormaal dat Social Deal met 2,50 de klanten proberen te behouden.

Het tonen van empathie alsmede 12,50 uitkeren in plaats van de 2,50.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 07 juli 2016 om 10:44 geantwoord

Goedemiddag Rob,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over je klacht.
Dit was een prettig gesprek en ben blij dat wij je klacht naar wens hebben kunnen oplossen. I

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!
Ik wens je nog een prettige dag vandaag.

Lonneke Aarts

Social Deal
Klachtenafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door RobKeijsers
x