Klacht: Return en refund

op 27 juni 2017 over amazon.de in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik plaatste onderstaande bestelling voor een vriend.
De bestelling is niet naar wens: te smal en van ZEER slechte kwaliteit!

Amazon
Shipping Confirmation
Hello Dheere,

\”Fania Men\’s NYC Salsa…\” has shipped.
Details
Order #112-0246931-9911465
Arriving:
Monday, June 5 –
Monday, June 26

Your Orders
Shipped to:
Ignace Suply
Diksmuidelaan 168…

Total Before Tax:
Shipment Total:

$29.89
$29.89
(EUR 28,53)

We hope to see you again soon.

Amazon.com
Recommended for you based on Fania Men\’s NYC S…
Fania Men\’s Logo T-Shirt Medium Black
Fania Men\’s Logo T-Shirt Medium Black
$24.99
Fania Men\’s El Cantante T-Shirt
Fania Men\’s El Cantante T-Shirt
$9.99 – $24.99

Op 3/6 heb ik geprobeerd van een klachtenformulier in te vullen, maar ik krijg steeds volgende foutmelding:

Dear Dheere,

We are sorry to let you know that your email(s) below cannot be delivered. The recipients have decided to leave the Amazon.com platform or are not eligible to receive any further email communications.

For answers to any further questions please visit our online help:

https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=200465390

We hope our online resources meet all your needs. If you have explored the above link but still need to get in touch with us, please use the Contact-Us form in our online Help department.

The messages affected are:

To: BERTA SHNR YEWA
Sent: 6/3/17 1:14:38 PM GMT
Return policy inquiry from Amazon customer Dheere

Warmest Regards,
Amazon.com
https://www.amazon.com

Gewenste Oplossing:

Graag zag ik het bedrag wat ik betaalde teruggeboekt op mijn rekening BE69106355178 en BIC GKCCBEBB, en ik het t-shirt terugsturen want ik ben er niks mee!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amazon.de

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amazon.de nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RDC53