Klacht: Return

op 05 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste DHL,
Op maandagmorgen 31 mei kreeg ik een mail van DHL met daarin de melding dat mijn pakket diezelfde dag geleverd zou worden tussen 17 05 en 19.05 Ik was de hele dag thuis en er is geen enkele pakketdienst langs mijn deur geweest. Nu kijk bij mijn pakketgegevens op de website van DHLparcel.nl en daar staat: Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender. Terwijl zowel in de mail als op de website van DHLparcel mijn adresgegevens gewoon juist staan! Hoe kan het dat er een foutieve melding wordt gedaan, terwijl mijn adresgegevens volledig kloppen. En waar gaat mijn pakket nu naar toe? Naar het sorteercentrum? Ik verwacht dat mijn pakket gewoon bij mij thuis wordt geleverd zoals het hoort.

Beste DHL,
Op maandagmorgen 31 mei kreeg ik een mail van DHL met daarin de melding dat mijn pakket diezelfde dag geleverd zou worden tussen 17.05 en 19
05. Ik was de hele dag thuis en er is geen enkele pakketdienst langs mijn deur geweest. Nu kijk bij mijn pakketgegevens op de website van DHLparcel.nl en daar staat: Adresgegevens onjuist, het pakket gaat retour naar de verzender. Terwijl zowel in de mail als op de website van DHLparcel mijn adresgegevens gewoon juist staan! Hoe kan het dat er een foutieve melding wordt gedaan, terwijl mijn adresgegevens volledig kloppen. En waar gaat mijn pakket nu naar toe? Naar het sorteercentrum? Ik verwacht dat mijn pakket gewoon bij mij thuis wordt geleverd zoals het hoort.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag. Wat vervelend dat dit mis heeft kunnen gaan zeg. Ik kijk graag even voor u wat hier de reden van heeft kunnen zijn. Kunt u mij uw volledige adres en zendingsnummer toesturen? Alvast bedankt, Emiel Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 05 juni 2021 om 09:10 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Annaglaw