Klacht: Retourzending niet verwerkt

op 01 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 8 april 2017 heb ik een pakketje retour gedaan aan de h&m. Nou kreeg ik vorige week een mail van de h&m dat deze nooit is binnen gekomen. na enig onderzoek te hebben gedaan zag ik dus dat het pakketje nooit is verder gekomen dan de status ‘afgifte’. het lijkt er dus op dat Post NL gewoon mijn pakket ‘kwijt’ is geraakt. Ik vind dit dus belachelijk! De h&m zit nu op mijn hielen terwijl ik niks fout heb gedaan en de fout gewoon bij post nl ligt!!!!!! (bij foto van de klacht kunt u mijn bewijs zien van retourzending)

Ik ben tevreden als het pakket alsnog opgestuurd zal worden. Ze moeten het pakket maar is goed opzoeken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 mei 2017 om 15:22 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket nog niet retour is ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van de barcode zie ik dat dit een pakket betreft dat retour is gezonden naar een antwoordnummer. Deze pakketten zijn minder goed te traceren dan reguliere pakketten omdat pakketten naar een antwoordnummer via een apart kanaal direct vanaf het sorteercentrum naar de houder van dit antwoordnummer gaan. Maar omdat de houder van het antwoordnummer heeft aangegeven uw pakket nog niet te hebben ontvangen kan de H&M contact met ons opnemen om een onderzoek in te stellen. U mag ze naar ons doorverwijzen.

Alle klachten die gemeld zijn door Retourhm