Klacht: Retourzending naar Duitse webwinkel na 3 weken nog steeds niet aangekomen

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb een apparaat retourgezonden naar Thomann in Duitsland. Na 3 weken wachten blijkt pakket volgens track & trace nog steeds in sorteercentrum in Amsterdam te liggen. Heb al 2 keer contact gehad met zowel post.nl als thomann. Deze wijzen beide met vingertje naar de ander. Ik wordt dus van kastje naar muur gestuurd. Uiteindelijk is post.nl wel verantwoordelijk aangezien zij de vervoerder zijn en betaald krijgen om pakket van a naar b te transporteren. Dit is voor mij wederom de zoveelste slechte ervaring met post.nl

Wanneer pakket bezorgd wordt en ik mijn geld van de aankoop retour heb plus de gemaakte belkosten naar Duitsland

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte meneer Paquay Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw retourzending naar Duitsland na 3 weken nog niet is bezorgd. Ik snap dat u hier niet tevreden over bent. Als u mij het Track&Trace-nummer van deze zending stuurt, kijk ik graag met u mee. Wij willen immers ook dat uw pakket zo snel mogelijk bezorgd wordt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht ptaudio

3 maanden geleden - Beetje jammer dat je een klacht moet indienen om jullie in beweging te krijgen. Heb diverse malen met klantenservice gebeld en ik moest perse de ontvanger een verzoek tot onderzoek laten indienen. Dat heb ik dan ook gedaan en pakket is inmiddels aangekomen en is het opgelost. Helaas niet door jullie klantenservice.

Heeft op 10 juli 2017 om 11:06 geantwoord

Geachte heer Paquay,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Helaas kan ik zonder de barcode de situatie niet meer bekijken, maar ik ben blij dat het pakket inmiddels is aangekomen en dat het is opgelost.

Heeft op 10 juli 2017 om 17:25 geantwoord

post.nl heeft geen oplossing geboden. ik heb het zelf moeten regelen. Slappe excuses achteraf zit ik niet op de wachten. Zo'n standaard mailtje krijg je dan.

Alle klachten die gemeld zijn door ptaudio