Klacht: Retourrecht kopen op afstand wordt met de voeten betreden

op 08 augustus 2017 over DGM Outlet in de categorie Internetshops - Elektronica

Game voor de Nintendo Switch gekocht: Arms. De game is niet geseald of verzegeld bij mij binnen gekomen, doosje kon gewoon probleemloos geopend worden zonder schade aan te brengen. Het product is niet naar wens en conform wet kopen op afstand wil ik retourneren. In de algemene voorwaarden staat dat Games en DVD’s uitgesloten zijn van retourneren wanneer HET ZEGEL VERBROKEN IS. Dat is bij mij niet het geval, echter wordt mijn RMA toch om deze reden afgekeurd. Ik heb DGMoutlet gebeld, ik krijg allerlei drogredenen waarom ik niet mag retourneren terwijl het duidelijk is dat ik geen zegel heb verbroken. Wanneer ik dit wel gedaan zou hebben zou dit zichtbaar moeten zijn op het hoesje. Het retourbeleid is erg vaag en men kan mij geen sluitende reden geven waarom ik conform de wet mijn product niet retour mag sturen. Het is niet mijn schuld dat er niet consequent geseald wordt, de mevrouw die ik aan de telefoon had gaf zelf toe dat 99% van de bestellingen geseald wordt. Klaarblijkelijk hoorde mijn bestelling niet bij die 99% maar toch mag ik niet retourneren! Waardeloze klantenservice, ik koop er niet meer ondanks de vaak gunstige prijzen als dit het beleid is. Men had ook mijn product terug kunnen nemen en er op vertrouwen dat zij er een trouwe klant bij hebben, DAT is SERVICE!

Wanneer DGMoutlet het product retour neemt zoals wettelijk verplicht en ik mijn geld terug krijg.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DGM Outlet over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DGM Outlet in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin W.