Klacht: Retourpakket kwijt

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Retourpakket (2 tasjes), is in de week van 31 maart afgeleverd bij de plaatselijke DHL punt (Hugo de grootstraat 31 Drunen). Het pakket moest naar Boohoo, een bedrijf gevestigd in UK (BB10 2BQ, Burnley, Heasandford Industrial Estate, Window Hill Road).
2 maanden later is het pakket nog steeds niet bij Boohoo aangekomen en zij eisen de 245,99 euro van mij.

De medewerker bij het dhl punt legde me op om het pakket neer te leggen en zei dat hij het zo zou gaan inscamnen. Hij heeft mij verder niet voorzien van een track en trace of iets dergelijks, ook geen mailbevestiging; helemaal niets. Dit is volgens mij niet de gang van zaken?

Mijn gegevens
Afra korkmaz
Hortensiastraat 9
5151 xe drunen

Ordernummer bestelling: EU106851383

Contact opgenomen met DHL servicepunt:
Geven aan dat ik het pakket inderdaad bij ze heb afgegeven en dat de chauffeur het heeft meegenomen naar het sorteercentrum.

Contact opgenomen met dhl:
Geven aan dat boohoo hen moet bellen om een onderzoek op te kunnen starten.

Contact opgenomen met Boohoo:
Geven aan dat ze zonder track en trace niks voor me kunnen betekenen en geen contact opnemen met dhl.
In de tussentijd hebben zij de kosten wel ontvangen door Klarna. Klarna zal dit aan ons factureren deze week.

Als ik dit niet hoef te betalen. Ik heb mijn plichten immers gedaan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemorgen,Bedankt voor uw bericht.Ik begrijp dat u twee pakketten retour heeft gezonden naar de UK maar dat deze nog steeds niet zijn ontvangen door de oorspronkelijke afzender, BOOHOO. Heeft u zelf betaald voor de retourzending of heeft u retourlabels bij uw bestelling ontvangen? Ik hoor graag van u!Met vriendelijke groet, Eveline DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Afra alkan korkmaz

4 maanden geleden - Goedemorgen Eveline,Ik heb de retourlabels op de website van BOOHOO uitgeprint. Bovenstaande adresgegevens en ordernummer staan op de label.Mvg, Afra Alkan Korkmaz en Caglayan Alkan

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 13:37 geantwoord

Heeft op 22 mei 2020 om 13:43 geantwoord

Ik heb een rekening gekregen en als ik deze rekening niet betaal sturen ze incassobureau.... wat moet ik nu hiermee?

Alle klachten die gemeld zijn door Afra alkan korkmaz