Klacht: Retouropdracht niet opgehaald

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde een pakket van zooplus terugsturen en zij boden mij de mogelijkheid van retouropdracht via DHL.
Dit zou vanavond tussen 18.0021.00 uur gebeuren.
Ze zijn niet geweest en ook geen briefje in de bus iod.
Slechte service van DHL!!!!

Gewenste Oplossing:

Als het pakket BINNEN de beloofde tijd wordt opgehaald. Zoals ook in de bevestigingmail staat. Logisch dus

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Schadé,

Bedankt voor uw melding. Ik heb de opdracht nagekeken en ik zie dat de bezorger gemeld heeft dat het pakket reeds geretourneerd was. Dit lijkt een fout van de bezorger te zijn. Mijn excuses hiervoor.

Ik kan helaas geen nieuwe afhaalopdracht voor u inboeken. Ik verzoek ik bij ZooPlus te vragen om een nieuwe afhaalopdracht.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door daffie68