Klacht: Retourneren aankoopbedrag duurt weken

op 12 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Met Acer overeengekomen dat ik de kosten van de laptop (die 3x voor reparatie is aangeboden) via de MM terug krijgt. Zou volgens MM 2 weken duren. Na 3 weken gaan bellen. Verhaal over druk etc etc. het zou eraan komen. Week erop gebeld en moest de jongen 3x mijn casecode opnoemen en nog kreeg hij het niet opgeschreven (belde minuten later terug!). Geen geld… Gaan chatten via facebook en ook al 3 weken verder en geen geld. Ondanks vermelding van casenummer, telkens de agent weer het verhaal moeten typen. Krijg alleen maar terug ‘we zijn er druk mee bezig’… Acer ingeschakeld voor hulp: ook hen geven ze foutieve info (dat het al betaald zou zijn) en ‘mevrouw moet zelf maar bellen’. Brutaal, klantonvriendelijk en ik heb gebeld! Kom er (dagelijks) niet doorheen met deze club en schuiven me heen & weer. Betalen gebeurt niet. Na 4 weken wordt er tegen Acer gezegd dat ik nog een paar weken moet wachten! (we zijn al 6 weken verder na het 1e contact)

Als deze week (wk 7-2018) het bedrag overgemaakt wordt, een excuus en compensatie voor het enorme ongemak

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cindy klijs