Klacht: Retourneren

op 04 februari 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 weken geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

2 weken geleden - Hallo, neemt u hiervoor contact op met de klantenservice: logt u zich in in uw account en dan gaat u naar "mijn bestellingen", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op "een ticket openen" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Stuiterbal

2 weken geleden - Bestle nr:27251146 Bedankt!! Dat tweede bericht, neem contact op klantenservice; heb ik gelijk gedaan, de dag nadat t bezorgd was, echter eerst een uit gezocht maar een contact iets.. niets op gehoord. Tweede keer willen proberen en ik kon helemaal niets vinden om ergensnop te reageren. Dus bij deze. Bedankt voor uw reactie!! M vr gr, S Nouwen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 februari 2018 om 18:09 geantwoord

Beste mevrouw Stuiterbal

Onze excuses dat u een product hebt ontvangen dat niet voldoet aan de kwaliteitsgarantie standaard en voor het eventuele ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. We zullen contact opnemen met onze leverancier om de kwaliteit van de producten te verbeteren.

Wij verzoeken u het genoemde artikel te retourneren. Wij zullen de terugbetaling van 32.80 EUR + retourkosten regelen zodra wij uw retourzending hebben ontvangen.

De RMA code zal binnen 24u verstuurd worden.

Let op: SCHRIJF HET BESTELLINGSNUMMER en de RMA Code in het Retourformulier, anders kunnen wij noch de eigenaar van het pakket identificeren, noch uw terugbetaling of vervanging verwerken. Het Retourformulier kan via de link hieronder worden gedownload:

Retouradres en downloadlink:

Het bestellingsnummer is: 1801040827251146

Voor elektronische producten, gelieve alle paswoorden of persoonlijke informatie te wissen, en alle accessoires bij te voegen in het pakket.

Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen en geïdentificeerd hebben, zullen wij uw retourpakket onderzoeken. Nadien zullen we u een bevestigingsmail sturen en de terugbetaling verwerken aan de hand van onze afspraak.

Indien u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Carla
lightinthebox.com Klantenservice

Heeft op 15 februari 2018 om 13:44 geantwoord

RMA code binnen 24u?? Ik heb nog steeds niets ontvangen en de link naar het retour formulier werkt ook niet!!!!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Stuiterbal