Klacht: retourneren

op 08 augustus 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik vind het moeilijk om spullen te retourneren
Ik heb wel de tickets ontvangen maar weet nu nog niet waar ik terecht kan met mijn bestelling om b.v. te ruilen
De maten vallen zeer klein uit dus niets paste en nu zou ik graag grotere maten willen maar helaas weet ik niet wat het retouradres is.
Dit is jammer en zeer verwarrend

Over de bestelling en de ontvangst ben ik zeer tevreden
Alleen de retourzending is verwarrend
Het zou prettiger zijn wanneer er een info mail adres stond
en waar je vanuit nederland direct contact op kunt nemen om persoonlijk advies te vragen en te ontvangen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Light in the box

Heeft op 08 augustus 2017 om 00:27 geantwoord

RCS-NL-Vanessa
17-07-30 00:37
Beste klant,

Bij deze willen wij u mededelen dat alleen retourneringen van producten met kwaliteitsprobleem in aanmerking komen voor een volledige terugbetaling. Voor retourneringen van producten zonder kwaliteitsprobleem, dient de klant zelf de verzendkosten voor de retournering te betalen. We raden u aan om bij het lokale postkantoor navraag te doen betreffende de exacte verzendkosten naar Polen.

Hieronder zullen we u helpen om het retour van de product(en) te verwerken.

Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwstaat zijn, ongebruikt en voorzien van de originele labels en verpakking. Wij zullen de terugbetaling of vervanging verwerken zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen hebben. De eventuele terugbetaling zal EUR 91.23zijn.

De RMA code zal binnen 24u verstuurd worden.

Let op: SCHRIJF HET BESTELLINGSNUMMER en de RMA Code in het Retourformulier, anders kunnen wij noch de eigenaar van het pakket identificeren, noch uw terugbetaling of vervanging verwerken. Het Retourformulier kan via de link hieronder worden gedownload:

Retouradres en downloadlink:

Het bestellingsnummer is: 1707121124055959

Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen en geïdentificeerd hebben, zullen we onderzoeken of de inhoud onbeschadigd en in ongebruikte staat is. Dit kan 3 tot 5 dagen in beslag nemen. Nadien zullen we u een bevestigingsmail sturen en de terugbetaling verwerken aan de hand van onze afspraak.

Het Retourformulier bevat alle benodigde retourneringsinstructies alsmede andere handige informatie.Indien u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vanessa
lightinthebox.com Klantenservice

System
17-07-30 18:19
Beste stan muskens,

Bedankt om te winkelen bij lightinthebox.com.

Dit is uw RMA code:
6074840
6074845
6074839
6074841

Print het retour-formulier en plaats deze aan de buitenkant van uw pakket. De RMA code zal opgeschreven worden nadat u het formulier afgedrukt heeft.

opmerking: Het retour formulier zult u terugvinden in onze vorige reactie, gelieve dit daar te vinden en af te drukken.

We danken u voor uw medewerking.

lightinthebox.com

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DHR.Stan