Klacht: Retourkosten

op 23 maart 2020 over 123BestDeal.com in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had draadloze oordopjes bij https:www.123bestdeal.nl gekocht, maar bij aankomst bleek dat de oplader niet werkte. Ik mocht ze terugsturen, dan zouden ze worden nagekeken en bij productiefout kreeg ik nieuwe toegestuurd.
Verzendkosten 7,25 moest ik zelf betalen omdat ze niet wisten of het een productiefout betrof. Het bleek dus een productiefout en ik kreeg nieuwe toegestuurd. Ik begon over mijn verzendkosten, maar ik kon een kortingscode krijgen, maar dit wil ik helemaal niet. Ben niet van plan om daar nog iets te bestellen. En dit was het antwoord: U heeft de keuze gemaakt om uw zending niet op de meest voordelige manier te zenden naar ons. Bizar! Hoe had ik het anders moeten terugsturen?? Dit zijn de normale verzendkosten van PostNL.
Na meerdere mails heen en werd er toegezegd dat ik 4 euro kan terugkrijgen. Ik ga hier niet mee akkoord. Zij leveren iets dat niet werkt, ik moet daarvoor verzendkosten betalen.

Gewenste Oplossing:

De verzendkosten van 7,25 euro retour op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123BestDeal.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Femke N

7 maanden geleden - Ik heb nog geen reactie ontvangen, wordt deze nog in behandeling genomen?

Alle klachten die gemeld zijn door Femke N