Klacht: Retour zending stone Island polo’s.

op 26 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

24-07-2017 2 polo’s ontvangen heb van Stone Island slim fit 3xl.
Polo’s verschillen van maat.
Heb diverse originele polo’s, en heb zo op elkaar gelegd en ze verschillen in lengte met de originele polo’s,
Ook is er in 1 polo het Stone Island label aan de binnenkant eruit geknipt, daarbij zijn de labels er ook nog scheef in genaaid.
Ik heb er foto’s van gemaakt als bewijs.
Nu ben ik al gebeld door een medewerker, nadat ik mijn klacht ergens anders had gepost, hij vroeg mij om een mail te sturen naar de klantenservice met daarin de foto’s dat heb ik gelijk dezelfde dag gedaan ook heb ik via messenger mijn klacht bij hun gemeld.hij garandeerde mij dat alles goed zou komen!!!
Vandaag 25-07-2017 maar eens naar PostNL gebeld waarom mijn pakket nog steeds niet is afgeleverd op het adres wat op hun site staat en het retourformulier: Postbus 1432 1300BK Almere, de medewerkster van PostNL deelde mij mede dat dit postbusnummer niet meer bestaat en garandeerde mij dat het pakketje a.s. Donderdag bezorgd zou worden.
Ik heb op mijn mail die ik vorige week en vandaag heb gestuurd niets meer vernomen.

dat ik z.s.m mijn geld ( € 125,85 )terug krijg en de kosten voor het verzenden ( € 8,60 )

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 26 juli 2017 om 09:24 geantwoord

Beste Mario,

Wat ontzettende vervelend allemaal! Wij gaan direct voor je uitzoeken wat hier mis gaat. Zodra wij hierover meer duidelijkheid hebben verkregen, komen wij hierop direct bij je terug. Excuses voor het ongemak! We hebben ook je bericht op Facebook gelezen en ook hierop inmiddels gereageerd.

Brandeal Webcare

Heeft op 26 juli 2017 om 14:15 geantwoord

Wat OPGELOST ??? Er is nog niets opgelost, niet eerder dat ik mijn aankoopbedrag en verzendkosten terug heb ontvangen op mijn rekening, dan pas kunnen we praten over een oplossing.

Bericht van Brandeal

2 maanden geleden - Beste Mario, Excuus dit is technisch misgegaan, het was niet de bedoeling deze klacht op "opgelost" te zetten. Wij zijn er uiteraard nog mee bezig en dit is zoals u aangeeft dan inderdaad ook pas opgelost als dit probleem weer voor u in orde is gemaakt. Met vriendelijk groet, Brandeal Webcare

Reactie van de melder van de klacht Vissm02

2 maanden geleden - Bij jullie gaat een hoop mis, en excuses, daar ligt de zolder inmiddels van vol. Geef maar eens het juiste postbusnummer en postcode door, want daar hoor ik jullie niet over. PostNL zou dat denk ik wel fijn vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Vissm02