Klacht: retour zending

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

retour zending van mijn airco gedaan aangetekend naar de winkel terug deze is verkeerd bezorgd 2 winkels verderop , deze persoon heft getekend en de airco gebruikt en uiteindelijk terugebracht naar de juiste winkel .
Winkel verteld nu dat de airco gebruikt is en niet meer mijn geld teug wilt geven.
ik wacht nu al bijna een maand, en heb nog steeds mijn geld niet terug word telkens afgescheept met mailtjes dat er mee bezig zijn of door incompetente medewerkers van de helpdesk die helemaal niks doen voor je, allen mar zeggen dat ik moet wachten.
de laatste klantenservice medewerker een ene Denicia Jhino die las alleen nog even een mailtje voor uit mijn dossier en daarna moest ik weer wachten tot een andere collega contact met mij gaat opnemen!!!!.

Ik wil gewoon mijn geld terug postnl maakt een fout doordat mijn airco verkeerd afgeleverd word

Ik ben hiervoor verzekerd en wil niet het hele onderzoek afwachten!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 12:46 geantwoord

Geachte heer Gerekink,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u pakket op een foutief adres terecht is gekomen en dat hier zo’n nare situatie door is ontstaan. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb echter niet de mogelijkheid om de snelheid of uitkomst van het onderzoek te beïnvloeden. Maar ik zie dat u al meerder malen contact heeft gehad met de onderzoeksafdeling en ik adviseer u om het met deze afdeling verder af te handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred1111