Klacht: Retour pakket kwijt

op 25 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een jas retour gebracht bij een dhl servicepunt om te dus terug te sturen naar de winkel. Daar plakten ze er een sticker op en zeiden dat het zo goed was! Ik nog vragen of ik er geen bewijs van hoef te krijgen waarop geantwoord werd, nee die geven we nooit. Ok apart maar het zal wel!
Ondertussen is het pakket nog steeds niet bij de winkel aangekomen waarop de winkel dhl heeft gecontacteerd om uit te zoeken wat er is mis is gegaan.. dhl antwoord daarop dat er geen aanknopingspunt is dat het pakket is verzonden en dat ze het dus ook nergens kunnen vinden. Een claim indienen is zodoende ook niet mogeijk! Nu zit ik dus met een rekening voor iets wat ik retour heb gestuurd..

Ik ben uiteraard tevreden als het pakket bij de winkel terecht komt en ik de jas niet hoef te betalen!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Dit is natuurlijk een uiterst vervelende situatie, zonder traceernummer van de retourzending wordt het inderdaad zeer lastig te achterhalen wat er met de zending is gebeurd. Weet u nog op welke datum u de zending retour heeft gestuurd en hoelaat? Wellicht kan ik op die manier de zending terug vinden. Hartelijke groet, Tom Webcare Specialist DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht juless

4 maanden geleden - Hai, Ja dat was zaterdag 27 mei tussen 10:00 uur en 10:15 uur. Daarnaast ben ik gister naar het servicepunt geweest om de videobeelden op te vragen van die dag om te kunnen bewijzen dat het daadwerkelijk is afgegeven. De gene die dit kan bekijken/opzoeken is helaas met vakantie maar is volgende week terug en gaat kijken of die ze nog kan terughalen. Mvg,

DHL

Heeft op 25 juli 2017 om 14:02 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Als ik het goed begrijp heeft u geen retourlabel op het pakket geplakt? Het nummer dat u nu geeft is namelijk het nummer waarmee het pakket bij u is geleverd. Indien de verzender de partij is die het retourlabel aan u heeft overhandigd kunnen zij hiervoor een onderzoek bij ons starten. Indien u zelf voor het label heeft betaald wil ik u adviseren contact met ons op te nemen zodat wij voor u het onderzoek kunnen starten.

Miranda
DHL Parcel webcare

Alle klachten die gemeld zijn door juless