Klacht: retour niet opgehaald

G. Mollink op 03 april 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een jas besteld bij Vanquard, en wilden deze retourneren. Opdracht gegeven voor maandag jl; niet afgehaald.
Donderdag zou DHL weer langskomen om een nieuwe zending af te leveren. Ik vroeg de koerier of hij de oude weer mee terug wilde nemen, maar nee, daarvoor moest ik nogmaals een retouropdracht geven.
Slechte service van DHL

Gewenste Oplossing:

Als de zending, nav de nieuwe retouropdracht as dinsdag wel wordt gehaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 april 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Mijn excuses dat wij maandag 26 maart niet langs geweest zijn om de afhaalopdracht uit te voeren. De bezorger die dit toebedeeld was, had helaas geen verzendlabel bij zich om op het pakket te plakken. Hierdoor kon hij het pakket niet afhalen. Dit had echter wel gecommuniceerd mogen worden. Mijn exuses dat dit niet gebeurd is. Voor vanavond tussen 18.00 en 21.00 staat er opnieuw een afhaalopdracht ingepland. Ik ga er van uit dat het nu wel goed.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

G. Mollink

Heeft op 04 april 2018 om 09:49 geantwoord

Het pakket is gisteravond niet opgehaald!
Vanquard had het verzendlabel bijgesloten, dus dat zit al op de doos.
Mag ik ervan uitgaan dat het pakket vanavond wordt opgehaald, zoals DHL in een eerdere mail beloofd?
Ik ben benieuwd.....

G. Mollink

Alle klachten die gemeld zijn door