Klacht: Retour bijna 3 weken geleden retour, nog niks verwerkt

op 20 maart 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden inmiddels een vloerkleed teruggestuurd naar bonprix. Netjes verzekeren gekregen van post.nl, volgens de site van hun is de retour 6 maart aangekomen bij bonprix. Klantenservice zegt dat deze nog niet binnen is…dit is een vreemd verhaal. Factuur blijft op dit bedrag staan daar ze het artikel niet retour verwerken, ik ben het wachten zat.

Gewenste Oplossing:

Retour verwerken!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 21 maart 2017 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Schaduw, u hebt een vraag over uw retour. Wij bevestigen u dat de verwerking van een groot artikel maximaal vier weken in beslag neemt. Vanaf ons antwoordnummer in Zwolle worden de retouren doorgestuurd naar ons magazijn in Duitsland. Zodra de retour wordt verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. Het team van bonprix

Heeft op 21 maart 2017 om 12:40 geantwoord

weer een standaard reactie, die je ook op de site kan lezen

Alle klachten die gemeld zijn door S. Schaduw
x