Klacht: Retour Afzender

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag een pakket horen te krijgen via post Nl uit Amerika. Pakket in nederland aangekomen en zie via de amerikaanse track en trace dat ze het adres niet kunnen achterhalen.
Ik contact gelegd met postNL om het te na te kijken. Geen info en pakket word terug gestuurd omdat het Adres niet duidelijk is. Ik heb een foto van het pakket met adres toegestuurd waarop heel duidelijkk het juiste adres en barcode te zien zijn.
Hiermee kan niks gedaan worden, en word afgewimpeld. Gaat om een Particulier pakket

Pakket spoed richting huis

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 februari 2018 om 16:48 geantwoord

Geachte heer Wanrooij.

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwachtte, en dat deze nu retour gezonden wordt. Mijn excuses hiervoor. Ik kan er spijtig genoeg niet voor zorgen dat een pakket wordt onderschept in dit retourproces. De exacte reden van retour staat vaak op het pakket beschreven. De afzender kan hier onderzoek naar doen. Mocht dit niet blijken kloppen worden de verzendkosten vergoed. Wij raden de afzender aan zo spoedig mogelijk het pakket weer te verzenden. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Nogmaals mij excuses voor het ervaren ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter.

Heeft op 11 februari 2018 om 12:40 geantwoord

Onwetende klantenservice.. via de mail telefoon en chat zeggen dat pakket onderweg terug naar amerika is.. en ondertussen ineens aan de deur staan met het pakket.

Alle klachten die gemeld zijn door mvanw11