Klacht: Retour aangeboden pakket wordt terug thuis bezorgd + onbeschofte pakketbezorgers

op 28 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn retour aangeboden pakket wordt terug thuis bezorgd!! Blijkt dat de oude adres sticker er nog op zit. Het is toch het werk van postnl om dit te controleren als een pakket retour wordt aangeboden bij een postnl punt?
Bovendien had ik net rond 2 uur 2 ontzettende onbeschofte pakketbezorgers aan de deur met dat verkeerde pakket. Ze gingen onwijs tekeer tegen mij! Volgens mij ben ik de klant en ook al gaat er wat mis, dan nog blijf je fatsoenlijk. Dit vind ik echt ongehoord!

Ik vind het niet meer als normaal dat dit door het postnl punt wordt gecheckt.
En nog belangrijker: ik wil met respect worden behandeld door uw werknemers! Deze 2 werknemers mogen op zijn minst op het matje worden geroepen!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juni 2016 om 13:13 geantwoord

Geachte mevrouw Welzen,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat een door u retour gezonden pakket weer op uw eigen adres is bezorgd. Bovendien geeft u aan dat u op een onbeschofte manier te woord bent gestaan door de betreffende bezorgers. Ik vind dit bijzonder spijtig om te vernemen en bied u mijn oprechte excuses aan voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Uw melding is inmiddels naar aanleiding van uw e-mail geregistreerd en doorgegeven aan de betreffende afdeling om de medewerkers aan te spreken. Ik vertrouw erop dat dit voldoende zal zijn om herhaling te voorkomen. Omdat het gaat om een zending naar een antwoordnummer, kunt u het pakket kosteloos nogmaals ter verzending aanbieden bij het postkantoor. Nogmaals mijn excuses voor alle ontstane overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door welze088@planet.nl