Klacht: Retour

op 19 december 2017 over Agradi in de categorie Internetshops - Dieren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb laarzen retour gestuurd, omdat deze niet passen. Agradi geeft aan dat ik geen geld terugkrijg, omdat ik ze aan heb gehad. Verder zeggen ze ook nog dat ik ze beschadigd heb. Dit is absoluut niet het geval. Bij de klantenservice wordt er niet gezocht naar een oplossing, maar enkel gezegd dat ik het geld niet terug krijg. Ze durven zelfs geld te vragen om de laarzen zonder oplossing retour naar mij te sturen. Wellicht cursus klantvriendelijkheid voor Jos.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of grotere laarzen. Verder zou ik excuses waarderen voor de gang van zaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agradi

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agradi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bram3088