Klacht: Retour!

op 06 augustus 2017 over Coolcat in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht
Afgelopen week kocht ik een jas van €39.90, en kwam ik thuis aan en zag dat er een flinke scheur aan de achterkant zat. Aangezien ik de bon niet mee had genomen, mocht ik de jas niet ruilen de dag erna, en heb dat weg moeten doen!
Dit vind ik heel jammer!
En weet nu altijd een bon mee te nemen naar huis voor zo’n gevallen.
Dit klacht heb ik eerder ingediend, nog steeds niks gehoord. Geen reactie van jullie!

Gewenste Oplossing:

Coolcat is een leuk winkel, waar je modern kleding kunt halen, daarom ben ik er altijd tevreden. Alleen heel jammer dat ik een negatief ervaring heb gehad na deze keer!
Ik denk niet dat ik nog ooit heen wil!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolcat over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolcat in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolcat een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolcat

Heeft op 07 augustus 2017 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Siran,

Van onze klantenservice hebben wij vernomen dat er via de e-mail contact met je is opgenomen.
Vervelend dat dit nog niet is gebeurt is niet goed is aangekomen.

We zetten je klacht nogmaals door naar onze klantenservice.
Zij zullen samen met u kijken naar een passende oplossing voor het probleem.

Met vriendelijke groet,
CoolCat

Heeft op 10 augustus 2017 om 19:55 geantwoord

Ik heb nog steeds niks meer gehoord?!!!

Alle klachten die gemeld zijn door S Mussa