Klacht: Retour

op 02 augustus 2017 over Coolcat in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week kocht ik een jas van €39.90, en kwam ik thuis aan en zag dat er een flinke scheur aan de achterkant zat. Aangezien ik de bon niet mee had genomen, mocht ik de jas niet ruilen de dag erna, en heb dat weg moeten doen!
Dit vind ik heel jammer!
En weet nu altijd een bon mee te nemen naar huis voor zo’n gevallen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben altijd wel tevreden geweest over de winkel. Alleen nu heb ik niet zo veel vertrouwen in! En dit is wel jammer, aangezien ik zoveel koop in de winkel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolcat over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolcat in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolcat een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolcat

Heeft op 03 augustus 2017 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Siran,

Bedankt voor je bericht via Klacht.nl.
Vervelend dat je geen fijne shopervaring hebt gehad in een van onze CoolCat winkels.

We zien dat onze klantenservice inmiddels al contact met je heeft opgenomen via de e-mail.
Zij zullen samen met u kijken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
CoolCat

Heeft op 03 augustus 2017 om 18:26 geantwoord

Ik zie nu dat de nummer niet helemaal correct is ingevuld, graag nogmaals hier mijn telefoonnummer: 0687961305

Alle klachten die gemeld zijn door S Mussa