Klacht: Retouneren. Bedrijf niet bereikbaar

op 07 augustus 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Graag wil mijn bestelling bij vidaxl retourneren. Ik verwijs dan ook naar mijn herroepingsrecht.
Helaas geeft t bedrijf niet thuis. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar als ook hun mailadres service@vidaxl.nl is niet ingebruik.

Graag wil ik mijn bestelling retouneren. Ik verwacht dat t bedrijf bereikbaar is zodat ik mijn documenten krijg om de bestelling op te laten halen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van vidaXL

3 maanden geleden - Beste mevrouw Principato, Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u ons zowel per mail als telefoon tot op heden niet heeft kunnen bereiken. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij zullen u ons retourprocedure met het bijbehorende retourlabel naar het bij ons bekende e-mailadres toesturen. Deze kunt u vandaag verwachten. Tevens willen wij u voor het ongemak een kleine compensatie aanbieden. Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:05 geantwoord

Beste mevrouw Principato,

Naar aanleiding van ons eerder bericht hebben wij vernomen dat uw bestelling al is geretourneerd. Deze hebben wij in goede orde ontvangen.

Wij zullen u hier een bevestiging van sturen per mail met een compensatie voor het ongemak.

Bedankt nogmaals voor uw geduld en excuses voor al het ongemak.

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Janneke123456789