Klacht: Restitutie wordt niet uitgekeerd

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een fout in de PostNL website heb ik de digitale postzegel waar ik wel voor betaald heb niet ontvangen. Ik kreeg dit bericht van PostNL:

Geachte heer/mevrouw van den Heerik,

Er is helaas iets mis gegaan met uw online verzending waardoor u wellicht recht hebt op geld terug. Wij hebben uw aanvraag voor de restitutie van het bedrag ontvangen en nemen deze zo snel mogelijk in behandeling. Indien akkoord storten wij uw geld binnen twee weken vanaf het moment dat wij de aanvraag in behandeling hebben genomen, terug op het IBAN nummer dat u heeft opgegeven. U krijgt hierover nog bericht.

Uw gegevens:

Datum:

13-12-2017 / 16:32:06

Voornaam:

C.

Tussenvoegsel + achternaam:

van den Heerik

Postcode:

1066WK

Huisnummer:

48

Straatnaam:

Knokkestraat

Woonplaats:

AMSTERDAM

E-mailadres:

yertle01@hotmail.com

Uw IBAN nummer voor restitutie:

NL98INGB0003347860

Rekening op naam van:

C. van den Heerik

Welke applicatie heeft u gebruikt:

PostNL.nl (jouw.postnl.nl)

Ordernummer van uw verzending:

3835323786

Orderbedrag van uw verzending (incl. BTW):

3,90

Wat is de reden voor de restitutie?:

Geen label gekregen

Toelichting restitutie:

Met vriendelijke groet,

PostNL

Dit is geruime tijd geleden, maar PostNL laat niets meer van zich horen.

Gewenste Oplossing:

Bericht en betaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van den Heerik, Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me dat u tot op heden geen restitutie heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb mijn administratie geraadpleegd maar geen verzoek op uw naam en adres terug kunnen vinden. Ik wil u adviseren om dit formulier nogmaals in te vullen via https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/ Zou u mij een seintje willen geven zodra u het heeft ingevuld? Dan kan ik voor u controleren of het goed is binnen gekomen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw van den Heerik, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Heeft u inmiddels het online formulier weer ingevuld? Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 februari 2018 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van den Heerik,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Yertle