Klacht: Restitutie van dienst en inhoud van brievenbuspakket of terug vinding ervan!

op 13 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn eerste klacht is bestempelt als “opgelost”. Doch is er geen enkel actie ondernomen vanuit PostNL. Er wordt nog niets gedaan aan mijn klacht! Misschien een idee om dat toch eens te gaan doen voor jullie de klachten uitrangeren??

Ik ben tevreden wanneer mijn pakket terug gevonden wordt of er restitutie plaatsvind voor zowel de dienst die ik PostNL betaalt hebt als de inhoud van mijn pakketje.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte mevrouw Marcovic, U geeft aan dat uw vorige melding op opgelost is gezet en dat u hiertegen bezwaar opmaakt. Ik heb geprobeerd om deze melding terug te vinden, maar dit is mij niet gelukt. Zou u de 3S-code van het betreffende pakket nog aan mij door willen geven? Of betrof dit een pakket zonder barcode? Ik zie uw bericht graag tegemoet, zodat ik dit nogmaals voor u kan bekijken. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht vapestar_nl

1 week geleden - Geachte, Er is mij een navraag formulier -binnen 2dagen- thuisbezorgd beloofd. Deze heb ik nooit gekregen. Wellicht zijn jullie vergeten de optie "aangetekend" te gebruiken? Jullie eigen post komt dus ook niet aan...! Overigens begrijp ik niet zo goed wat ik met deze navraag formulier moet, aangezien ik alles al nauwkeurig beschreven hebt. Misschien willen jullie mensen afschrikken met onnodige (on-ecologische) administratie? Dit is de url van de klacht die onopgelost is gebleven : https://www.klacht.nl/complainer-account/complaint-details/?post_id=637480 Er is dus geen 3S-code.

Bericht van PostNL

5 dagen geleden - Geachte mevrouw Marcovic, Hartelijk dank voor uw reactie, ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u het navraagformulier niet heeft ontvangen. Wilt u mij ter controle uw volledige adres sturen? Dan controleer ik deze gegevens en stuur ik daarna een nieuw formulier uw kant op. Alleen door middel van een navraagformulier is het mogelijk om een onderzoek op te starten naar een vermiste briefpostzending. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht vapestar_nl

5 dagen geleden - Huijgenstraat 21B, 2515BE Den Haag

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 16 oktober 2017 om 16:18 geantwoord

Geachte mevrouw Marcovic,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Volgens mijn administratie was er al een formulier voor u aangevraagd. Mijn excuses dat u deze niet heeft ontvangen. Ik heb dit opnieuw voor u gedaan. U hoort dit formulier binnen een paar dagen te ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door vapestar_nl