Klacht: Restitutie niet uitbetaald na 5 weken

op 29 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10-10-2017 heb ik drie labels online aangemaakt waarbij ik de melding kreeg dat er iets mis was gegaan en ik een restitutie formulier in moest vullen. Na dit gedaan te hebben stond er in de mail dat het bedrag binnen 14dagen retour gestort zou worden.
Dit was niet het geval en ik heb gebeld. de dame van de klantenservice zou het de zelfde dag nog in orde maken wat helaas ook niet het geval was.
Op 30-10-2017 opnieuw gebeld waarna een case aangemaakt is om het (weer) binnen 14dagen te storten. Ook nu weer niks ontvangen.
Op 14-11-2017 opnieuw gebeld en voor de zoveelste keer afgescheept met “het kan deze week nog bijgeschreven worden, zo niet trek weer aan de bel”
Gezien ik dit onacceptabel vond zou de dame de desbetreffende afdeling bellen en mij een mail sturen met de exacte datum wanneer het overgemaakt zou worden, dat is ook stil gebleven.

Vetrouwen in PostNL door de keer op keer beloftes is weg, ik wil graag mijn geld terug.

De gestelde 14dagen zijn ruim overschreden!

Gewenste Oplossing:

Geld terug en vergoeding telefoonkosten die ik gemaakt heb om steeds te moeten bellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Daniels, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw restitutie tot op heden niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg vervelend voor u is en ik bied u dan ook mijn excuses aan voor het ongemak. Ik zie dat er op 16 november een mail is gestuurd dat u het bedrag binnen 3 werkdagen op uw bankrekening kunt verwachten. Heeft u het bedrag inmiddels op uw rekening mogen ontvangen? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw Daniels, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ed.

1 maand geleden - Hallo PostNL, Na weken wachten is het inderdaad bijgeboekt. wel jammer dat jullie geen rekening houden met de onkosten die ik heb moeten maken van al het bellen en dat er zo makkelijk over gedaan wordt met van allerlei beloftes die niet nagekomen zijn. Ik maak nog steeds labels aan via jullie site maar heb er wel iedere keer een vervelend gevoek bij! M.v.g., Esther Daniels

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 december 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Daniels,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt me dat u zo lang heeft moeten wachten. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden, ik kan er niet voor zorgen dat u in aanmerking komt voor een vergoeding van telefoonkosten en eventueel andere ontstane schade.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ed.