Klacht: Restitutie geannuleerde verzendbewijs

op 29 september 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik dacht handig gebruik te kunnen maken van onlineverzenden. Het hele proces doorlopen, 13,50 betaald, maar het verzendbewijs kreeg ik niet uitgeprint. Ik moest op de balk “hier printen” drukken, er gebeurde niets. Ook gewoon geprint, komt alleen het schaartje en de logo’s uit de printer. Na het 2 keer geprobeerd te hebben, werd het verzendbewijs geannuleerd (je mag het maar 2x proberen) en nu moet ik via een restitutieformulier mijn geld terugvragen. Dit restitutieformulier valt echter niet te openen. Mijn computer geeft meteen een of andere melding weer. Al met al ben ik hier zo’n uur mee bezig en dat brengt heel wat irritatie te weeg. Zeker nu ik na een uur geen steek verder ben, sterker nog: een probleem erbij heb. Hoe krijg ik mijn geld terug? Het pakket MOET morgen verzonden worden.

Als er niet middels een ingewikkeld pdf geprint hoeft te worden. Gewoon ontvangstbevestiging is tevens verzendbevestiging. En al wil ik het 100x uitprinten, er staat toch een barcode op dat eenmalig geldig is?

Alle klachten die gemeld zijn door klacht4