Klacht: restitutie DuranDuran seetickets

op 07 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Seetickets reageert niet op mail, en telefonisch verwijst men naar de organisator van het 2x afgelaste concert van Duran Duran.Dit terwijl zij mij via mailing de kaarten hebben aangeboden, en dus de eindleverancier zijn voor mij als consument. Ik raad een ieder af, ooit nog kaarten te bestellen bij deze onbetrouwbare leverancier.Zij doen ook geen enkele moeite om de klant tegemoet te komen. Via Consuwijzer werd ik ook doorgewezen naar de organisator, helaas mail en telefoon zijn daar afgesloten of onbereikbaar. Als consument sta je dus mooi in je hemd.

Geld retour

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 02 augustus 2012 om 15:27 geantwoord

Na het definitief niet doorgaan van het concert van Duran Duran bent u hierover geïnformeerd. Mocht u uw vordering nog niet hebben ingediend dan verwijzen wij u door naar de curator Mr. S.H. Broeseliske via mm@brvl.nl. Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eventim beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mruivenkamp